Gast Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 hallo misschien een domme vraag maar ik stel hem voor de zekerheid toch! als ik de bin file van de nieuwe firm van raytech inlees zie ik bij alle blokken staan $0000 bytes (block 1t/m 7) zelfde omschrijving. als ik daarna (met flashconverter-serieel) druk op write sat geeft hij een rood kruis met de melding "current file is missing a TCS and TPT block are you sure you want to use this file?". is dit alleen omdat ik er daarna nog even een kanalenlijst moet inzetten? graag jullie reactie dan kan ik z.s.m. aan de gang! groeten, Jeroen
RayhTec Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 Ik lever de firm aan zonder kanalenlijst en EMU dus die moet je er daarna inderdaad nog inzetten. Vergeet ook de EEPROM niet. RayTec
Gast Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 thanks, Was een beetje bang geworden omdat het downloaden ook telkens te snel ging, en er daarna een boodschap kwam tijdens het uitpakken van de zip-file met windows XP, dat de gecomprimeerde map ongeldig was. super bedankt, Jeroen
Gast Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Hoi, Welke EEPROM moet hierin? Ik dacht dat de firm ook zelf een EEPROM kon genereren..? Firescanner
Gast Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Als je een nieuwe firmware progt met jouw eigen kanalenlijst gaat bij het opstarten gaat de decoder meteen naar het kanalen zoek menu, laat hem nu automatisch zoeken, kies voor willekeurige volgorde, kies bij welke Lnb/Sat voor "A" of "B" druk nu NIET op oké (bevestigen) maar op A (Afbreken). Als het goed is dan heeft hij, toen je op automatisch zoeken gedrukt hebt, gekeken waar de kanalenlijst zit in de firmware en zie je nu ook de kanalenlijst en werkt alles oké, je hebt nu zelf een Eeprom gemaakt. Lex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen