Gast Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 erg leuke image, veel van te leren, leuke truuks... Maar Waar blijft het "schakel naar Rudream" plugin als je zelf een plugin in de plugins map hebt gegooid? groet, TT
Gast Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 snap ff niet wat je bedoeld maar ik denk dat je een plugin die je normaal gebruikt en die in de map var/plugins zet en dan zichtbaar word op je db....dat bedoel je denk ik. dan moet je nu je plugins in vru/plugins(voor rudream) en voor vbc/plugins (voor blackcannon 3) doppie
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Citaat: dan moet je nu je plugins in vru/plugins(voor rudream) en voor vbc/plugins (voor blackcannon 3) Dit is mij helemaal duidelijk... BC schakelt zn var symlink namelijk naar vbc of vru. het rare is alleen dat nadat ik een plugin in vbc/tuxbox/plugins gegooid had, die plugin WEL onder de gele knop zat maar de "Schakel naar Rudream" NIET meer onder de gele knop zat. Na het weghalen van die zelfgeplaatste plugin kwam ie ook niet meer terug. Zit er bij jullie nog iets in dat mapje? Een script ofzo? want dan heb ik em misschien er ongeluk gewist. Ik heb alleen nog tuxtext Ngrab aan en uit en commander onder de gele knop. (In de blackcannon helft dan he) Groet, Tony
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 als je de map var selecteerd dan gaat ie eerst naar de map var waar je op het moment in bent dus ben je in rudream en druk je op var dan kom je in vru hetzelfde gebeurd voor blcannon. ik heb in beide dus in vru/tuxbox/plugins en in vbc/tuxbox/plugins radio plugin gegooid en dan werkt het wel. altans hier dus doppie
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Citaat: Citaat: dan moet je nu je plugins in vru/plugins(voor rudream) en voor vbc/plugins (voor blackcannon 3) Dit is mij helemaal duidelijk... BC schakelt zn var symlink namelijk naar vbc of vru. het rare is alleen dat nadat ik een plugin in vbc/tuxbox/plugins gegooid had, die plugin WEL onder de gele knop zat maar de "Schakel naar Rudream" NIET meer onder de gele knop zat. Na het weghalen van die zelfgeplaatste plugin kwam ie ook niet meer terug. Zit er bij jullie nog iets in dat mapje? Een script ofzo? want dan heb ik em misschien er ongeluk gewist. Ik heb alleen nog tuxtext Ngrab aan en uit en commander onder de gele knop. (In de blackcannon helft dan he) Groet, Tony Ik vermoed dat het een klein bugje in de image van BC is. in de stand-alone versie hadden we dit probleem ook, dat na het installeren van een addon de emulist verdween. zie deze tread http://www.sat4all.com/ubbthreads/showth...o=&vc=1 gr, Ruud
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 ruko ik heb ze er beide op staan black_cannon in flash en double image v.1 en ik heb er via ftp een paar addons ingezet en ze komen netjes in de onder de gele plugins button. doppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen