Moderator Matchless Geplaatst: 31 januari 2002 Moderator Geplaatst: 31 januari 2002 wie weet hoe ik de keys zelf op een funcard kan zetten met een funprommer.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Moderator Matchless Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Moderator Geplaatst: 4 februari 2002 hallo duwgati..<p>ik heb de fun eeprom editor 2.47 maar kan geen seca-editor vinden.wat je op jouw site hebt uitgelegd vindt ik niet op mijn versie terug.. kun je mij vertellen waarom?mischien heb ik de verkeerde versie ? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Duwgati Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Tja, het staat er inderdaad niet met zoveel woorden, dus dat zal ik nog aanpassen. Maar de truuk is simpel. Je kunt het trouwens ook zien op de verschillende screenshots op mijn site.<p>Je moet alle 3 de files laden. Eerst de flash, daarna de interne eeprom en als laatste de externe eeprom. Op het moment dat je die laatste geladen hebt, dan verschijnt ineens die extra tab.<p>Als je met seca werkt, staat er ook seca in die tab, als je met viaccess werkt, dan staat er ook viaccess.<p>Suk6
Moderator Matchless Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Moderator Geplaatst: 4 februari 2002 hmmm,de interne eeprom programeer ik nooit omdat deze meestal niet bij de files die ik vind erbij is.toch werkt de hele zooi behalve dan dat menu.ligt het aan die interne eeprom? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 met fun 2.48 de exteeprom laden en je krijgt de editor en kan je de nieuwste keys toevoegen
Duwgati Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Als ik dit zo lees, dan krijg ik het vermoeden dat het je niet om Seca files, maar om de 3/4/5-in-1 files te doen is. Die kun je niet met funprom bewerken. Gebruik daarvoor Picbined of ISVedit.
Moderator Matchless Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Moderator Geplaatst: 6 februari 2002 aha... duwgati heeft het inderdaad goed gezien,ik gebruik meestal de 5- in -1 files.sorry,had ik erbij moeten vermelden. gaat dus niet met funprom. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten