Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Gebruik Pinnacle studio 9 om video bestanden op een DVD schijf te zetten. Alle insteliingen nagekeken, maar deze software geeft aan maar een paar seconden over te hebben op een DVD, terwij de DVD schijf niet vol staat. Wat is hier van de oorzaak ?
Koen B Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Hoeveel staat er dan al op je DVD? Een DVD is maar 4,4 en geen 4,7 GB en softwareprogramma's nemen vaak een ruime veiligheidsmarge. Op mijn DVD's past nooit meer dan 4,1 GB! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Krijg er niet meer dan 3.21 GB op dus lang geen 4.2 GB Is dit een instelling die niet goed staat in Pinnacle 9 ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 Heb nu ook meerdere malen andere DVD's gebruikt, ook een andere DVD brander, maar je kunt het ook duidelijk zien, de DVD's worden niet vol geschreven. Als ik een DVD brand met Nero 6.0 (data DVD) staat de DVD wel bijna helemaal vol ruim 4.4 Gb De DVD brander werkt dus goed. Waar kan of moet ik nog op letten ?
Gast Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 Praat me niet over Pinnacle Studio. Heb heel veel werk gestopt in het maken van een film wil dat kreng niet branden. Alle nieuwsgroepen gelezen en het was me meteen duidelijk hoe buggy die software is. Maar zat wel met een probleem want ik had dus uren besteedt aan monteren. Ben dus geupgrade van 8.0 naar 9.0 . En gelukkig daar kon ik hem wel mee branden. Ondertussen echter wel 160 euro armer aan het softwarepakket. Maar goed om jou verder te helpen er is een upgrade de StudioPatch9_1_2_15d.exe en daar schijnen wat klachten te zijn verholpen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 Kan geen update uploaden niet beschikbaar, maar ik vindt deze software op dit punt slecht, zij weten niet een dvd schijf optimaal te benutten, zijn er ander oplossingen voor, of doe ik iets verkeerd ?
marco24 Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 helemaal mee eens AlanS ik heb pinnacle ook gebruikt en veel afspeelproblemen de ene dvd standalone speler slikt ze wel en de andere weer niet na een update is het net weer andersom en komen er weer nieuwe bugs aan het licht ook de encoder is niet een van de beste dus als je langer dan 1 uur film op 1 schijfje zet gaat de beeldkwaliteit erg achteruit wil je dan toch zo'n alles in 1 progje probeer dan eens ulead dvd workshop je kunt het encoden evt dan ook met tmpgenc laten doen (dat komt de beeldkwaliteit ten goede gewoon overstappen op andere softeware dus want je denkt telkens gered te zijn na een update maar dan komen de nieuwe problemen al gauw weer naar voren.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Ja maar dat vindt ik te makkelijk, je moet een dvd wel nagenoeg vol kunnen schrijven, maar niet tot deze maar voor 75% vol staat. Dit zowel in hoge en of lage kwaliteit, heb vele instellingen geprobeert, maar een dvd niet vol te krijgen, Graag meer ervaringen ne meningen, of misschien wel oplosiingen ? Zie voorbeeld (bijlagen)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen