BCP88 Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Ik ben van plan een nieuwe receiver te kopen. Ik heb een schotel van 90cm, 1 lnb voor astra en 1 voor hotbird. Ik zou liefst ook canal+ en premiere kunnen kijken (zonder te betalen) ik heb gehoort dat dat mogelijk is. Welke receiver kan ik het beste kopen? En wat moet ik doen om canal+ en premiere te kunnen krijgen [color:"red"] gewoon een abbo nemen.ik kan uit je bericht lezen dat je de huisregels niet gelezen hebt.als je dit soort vragen hier stelt(illegaal kijken) dan zet je je lidmaatschap op het spel.vooral regel 4 is een belangrijk punt!! [/color] Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini
Koen B Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Premiere en Canal+ gaan alleen met officieel abbonement. Als je Canal Digitaal (de provider van de Nederlandse tv-zenders) mocht bedoelen: die is zonder 'financiële lasten' te zien met een ontvanger met een CI-slot (daar steek je een decodeermodule in) die Irdeto-compatibel is, of een ontvanger waarvoor emu-software bestaat waarmee je de Nederlandse zenders kunt zien, bijvoorbeeld de Dreambox of de Humax 5400. Een van de bekendste decodeermodueles van de laatste tijd is de Matrix Reloaded. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen