droomhobby Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Als bij de dreambox de stekker er uit is geweest en deze er weer terug in doe krijg ik geen beeld meer alleen nog strepen. ik moet dan eerst de coax kabel los maken de stekker er weer in en hem dan in standby zetten de coax kabel er weer in en weer aan zetten en dan pas krijg ik beeld. een heel verhaal maar wie weet wat er fout is. Ik heb de hydra caliph versie draaien. Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
DroomDoos Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Citaat: Ik heb de hydra caliph versie draaien. Ik kan het niet eens uitspreken, dus dat zegt genoeg.... DroomDoos
droomhobby Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Geplaatst: 13 juni 2004 Het probleem is als de spanning er af is geweest moet ik: 1 Coax kabel los maken 2 Spanning er op zetten 3 Op laten starten 4 Uit zetten via standby (met spanning coax aansluiten is niet goed heeft men mij verteld) 5 coax aansluiten 6 Aan zetten en dan pas heb ik beeld Nu is het hopelijk iets duidelijker. Graag een oplossing. Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Gast Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 En als je nu eens de 3 knoppen bij het display teglijk indrukt? Avensis
droomhobby Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Geplaatst: 13 juni 2004 Zelfde effect moet de coax kabel eerst los maken. Heeft het misschien te maken met de spanning die de rotor krijgt dat daar de storing van komt. Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Jossie Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 hoe lang heb je het setje al draaiend..? heeft het wel eens goed gewerkt...? AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
droomhobby Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Geplaatst: 13 juni 2004 Ik heb deze ±3 weken waarvan 1 week dat ie terug is gegaan vanwege reparatie alleen display gaf nog licht zonder tekens of tekst ook maakte hij geen verbinding meer Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
rongogo Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 Is dit toeval of zo, er loopt hier vandaag nog een ander draadje over, gestart door mrrepel. Even wat vraagjes ? Hebben jullie dit met alle images. En waneer start hij niet meer door, kan je bv wel een flash erase uitvoeren met de kabel erin, start hij dan wel door. rongogo
droomhobby Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Geplaatst: 13 juni 2004 Bij mij moet de coax kabel er enkel uit als hij nergens meer op reageert en ik er de stekker uit moet trekken. Dan start hij met coax kabel er in niet op enkel zwart beeld met strepen plus maak hij dan een storend geluid. Heb enkel nog maar de Hydra caliph versie gebruikt. Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Reiderlander Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 Hier is al vaker over geschreven, het plaatsen van een harde schijf lost het probleem ook op. Dat was bij mij ook het geval, zonder harde schijf moest ik de antenne kabel afkoppellen om door te starten. Na het plaatsen van harde schijf nooit meer voorgekomen. J.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen