Ga naar inhoud

Software die cd rom programma's op hd zet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of dit onder het topic 'window' pastte dus dan maar hier.

Er schijnt software te zijn die een cd rom programma op hd installeert. Dat is erg handig vooral bij oudere programma;s die je niet volledig op hd kan zetten en je dus altijf de cd rom in de drive moet hebben zitten om het te gebruiken. Weet iemand hoe dit/zo'n programma heet?

Alvast bedankt voor alle info.

Geplaatst:

Bedoel je toevallig Daemon tools ?

Kun je een cd-rom mee emuleren. Dus faken.

Daemon tools werkt perfect hiervoor. Is een gratis programma... Ik gebruik het zelf al een tijdje en ben er zeer tevreden over. xyxthumbsoranje.gif

Als je bijv. de originele cd hebt, kun je daar een image mee maken met bijv. Clonecd en deze image vervolgens openen met daemon tools.

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een laptop en om de accu te sparen, heb ik ook bedacht om cd's op de hd te zetten. Op advies van anderen heb ik gekozen voor het gratis programma Alcohol 120% wat ook een brandprogramma is. Het werkt prima! Ook met safedisk en andere beveiligingen.

Geplaatst:

Helaas blijkt Alcohol20% geen gratis programma. Het verloopt na een tijd. Dus is het shareware.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Dank voor jullie antwoorden. Ga een en ander uit proberen. Zonder desze hulp had ik niet geweten in welke richting ik zou moeten zoeken.

JP

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen