realjose Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 hallo ik heb hier een 28pw9501 en die gaat na een paar seconden uit , gaat in standbye. wil dan ook niet meer aan met de a.b. als ik de stekker een poos uit eruit haal, dan doe die het weer een paar seconden. heeft er iemand wat informatie aangezien ik er niet eens een schema van hebt. b.v.d Jose
Steve Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 bekijk in het service menu wat voor error code`s er staan.Als de tv uitvalt op st/by en het lukt niet met de a,b, om hem aan te krijgen,probeer dan op het bedienings paneel de tv te starten.Lukt dit ook niet dan kan het zijn dat er andere software in moet.
realjose Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Geplaatst: 15 juni 2004 hallo ik denk dat ik het niet goed gezien hebt . de t.v gaat uit en het rode led gaat dan knipperen dus niet standbye, de tv is dan met de ab niet meer aan te krijgen moet de stekker of hoofschakelaar tijdje uit. de service code hoe kom ik daar in .. Jose
Steve Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 controleer op het afbuig juk van de beeldbuis de stekker verbinding op de print.Trek de zwarte stekker L21 er uit vouw het printje omhoog en controleer de printbanenEventueel kan de stekker er ook wel afgeknipt worden,en de draden rechtstreeks op de soldeerpennen worden gezet.
realjose Geplaatst: 16 juni 2004 Auteur Geplaatst: 16 juni 2004 steve bedankt voor je hulp bij de conector was alles oke ,wel voor de zekerheid doorgesoldeert.maar na paar minuten t.v. weer uit. na veder kijken bleek in de hoofdprint een losse soldeer eilandje te zitten.. nadat deze gesoldeerd was alles oke. groetjes Jose
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen