sat_swat Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Hoi ik zou eens graag willen weten of het ondertiteling gebeuren fijn werkt,wie je afhaalt van het net.Bijv als een film al 5 minuten aan de gang is weet de dreambox dat ook. Graag zou ik dit willen weten.een heel belangrijk onderdeel voor mij Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
1pm Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 de db weet dit niet zul je zelf moeten aanpassen in et menu Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 via de a/b (pijltje naar rechts, pijltje naar links) kan je de ondertiteling weer synchroon laten lopen (dr.tic). merDe deze ruimte is te huur
mr|repel Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Hoe zit het eigenlijk met de ondertiteling van de zender zelf ? hoe kan ik deze naar boven toveren ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Gast Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 gewoon met teletekt knop van je dreambox kijk maar eens naar extreme sport gecodeerd in viacces bij c+ frankrijk. druk op tekst knop op je afstand bediening en toets dan 888 in. werkt ook bij realty tv op de sirius hallmark op sirius 399 tmc op de thor moet je ff kijken staat op hun txt aangegeven welke pagina is voor nl subtitelsdit is ook bij travel op de astra
arnoldl Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Citaat: Hoe zit het eigenlijk met de ondertiteling van de zender zelf ? hoe kan ik deze naar boven toveren ? dat kan nog niet (buiten de teletekst ondert.) wel zal in de nieuwe 107.5 die binnkort uitkomt dvb subtitle support zitten grtx , arnold
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen