freaky Geplaatst: 22 augustus 2004 Geplaatst: 22 augustus 2004 Windows XP?? zoja, dan zal het die 'geweldige' wireless utility van xp wel zijn die probeerd om de zoveel seconden naar een nieuw netwerk te zoeken/connecteren volgens mij. inderdaad xp kun je dat veranderen dan ? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
JaNuZz Geplaatst: 22 augustus 2004 Geplaatst: 22 augustus 2004 Ik draai geen XP, maar volgens mij kun je ergens in die wireless util van XP instellen dat ie niet meer steeds naar nieuwe netwerken zoekt. Je kunt hem ook helemaal uitzetten, aangezien je wireless kaart vast zelf ook een wireless util heeft. meestal kun je dit in je apparatenbeheer bij netwerkkaarten advanced tab ergens doen. Suc6, Jan
rienk Geplaatst: 22 augustus 2004 Geplaatst: 22 augustus 2004 U opent het onderdeel Netwerkverbindingen als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Netwerkverbindingen. U kunt de instellingen op het tabblad Draadloze netwerken alleen configureren als u lid bent van de lokale groep Administrators. U moet bovendien over een draadloze netwerkadapter beschikken die de Wireless Zero Configuration-service ondersteunt. Neem contact op met uw netwerkbeheerder als u niet zeker weet of uw draadloze netwerkadapter deze service wel ondersteunt. Zie Verwante onderwerpen voor meer informatie over automatische configuratie voor draadloze netwerken. Schakel het selectievakje Draadloos netwerk automatisch configureren uit als u software voor draadloze netwerken gebruikt van andere leveranciers. Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen