Gast Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Als ik de totale zenderlijst doorloop kom ik sinds kort een groot aantal keren (removed service) tegen. Ik heb geprobeerd dat weg te halen door de settings te updaten met DreamUpdate maar dat lost het probleem niet op, ook een nieuwe transponderscan lost niets op. Kan ik hier wat aan doen.
lightman Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Ja, ik dacht dat ik gek werd, maar gelukkig nog iemand met hetzelfde probleem. Heb het oa met Prima Fila. W ------------------------------------- hit any user to continue......
lightman Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Heb al gevonden dat het met provider te maken heeft. W ------------------------------------- hit any user to continue......
Gast Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 gewoon opnieuw scannen, alles weer terug greetz Djslash
John van Dreumel Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Dat klopt, en vervolgens alle gewenste zenders weer in de bouquetten plaatsen waar uiteraard kom je daar ook heel veel 'removed services" tegen. Ik heb ze zo'n beetje weer allemaal op de rit staan. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen