humblebee Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Ik heb een tweede harde schijf in mijn Windows XP PC. Nu wil ik deze overzetten naar mijn Windows 98 machine. Wat ik nu wil is de harde schijf formateren in FAT 32 op mijn XP PC, zodat ik hem zo kan overzetten naar mijn Windows98 machine. Hij is nu nog NTFS geformateerd. Wie kan mij vertellen hoe dit moet
Crest Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 In verkenner op de schijf kiezen en vervolgens op formateren klikken. Je kunt dan kiezen in welke bestandsindeling je wilt formateren: NTFS of FAT.
Gast Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 rechts klikken op "deze computer" dan beheren kiezen dan onder "Opslag" de keuze schijfbeheer. Dan kun je die hardeschijf aanklikken en dan verwijderen. Dan een nieuwe partitie maken en formateren met FAT32. (Wellicht dat je misschien meteen FAT32 kan formateren)
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 XP heeft ook op klassieke weergave meerdere tools in het control panel / systeem instellingen waarmee verschrikkelijk mooi en overzichtelijk de harde schijven kunnen worden beheerd. disk management (is het op z'n engels) formateren / stripes maken / partitioneren etc allemaal mogelijk... cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen