Gast Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Ik heb van een DVD het muziekspoor gezet op een cd. Heb dit gedaan middels het programma DVD2AVI. Het is een lange track geworden. Je kan dus niet van nummer 1 overspringen naar bijvoorbeeld 6. Via cooledit zou je deze lange track weer kunnen knippen. Lijkt allemaal erg gebruiksonvriendelijk. Heeft iemand nog een suggestie hoe je de losse tracks weer terug kan krijgen ?????
marco24 Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 probeer het eens met een speciale dvd2audio ripper
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Ik gebruik nu inderdaad het programma DVD Audio Ripper. Werkt uitstekend en eenvoudig. Ik ben er dus uit !!
Edd Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Ik gebruik dvd audio ripper van imtoo. (meer prg met die zelfde naam in omloop) Haalt de tracks in stukjes netjes, en geluid (en ik ben een audio freak) is ongelofelijk goed. Heb Brian Adams live overgezet en in de auto is de cd audio nog beter dan me orginele, resampling is zeer goed Aanrader.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen