wammeswaggel Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Als ik in een forum een topic open, zie ik links-beneden "Transferring data from tradedoubler" staan en het LED'je op mijn router knippert dan regelmatig. Ik weet dat Tradedoubler een van de sponsors is, maar ik vind dat dataverkeer toch niet prettig. Weet iemand hier meer van of is iemand dat ook opgevallen? Is er iets aan te doen? Gebruik Mozilla Firebird. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
wammeswaggel Geplaatst: 16 juni 2004 Auteur Geplaatst: 16 juni 2004 Als het een paar bytes zijn niet. Het viel me alleen op. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
alx Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Gezond wantrouwen, Wammes. Er zijn niet voor niets programma's als ad-aware etc. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Ron Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Ik heb het al eerder uitgelegd. Tradedoubler wordt door een van onze sponsoren gebruikt als add manager. Tradedoubler doet niets als een cookie schrijven dat controleerd of je niet 500 keer op de banner zit te klikken om zo meer credits te genereren. Die cookie doet verder helemaal niets. Zelfs de grootste websites maken gebruik van tradedoubler dat een zeer gerenomeerd bedrijf is. Tox.
Aanbevolen berichten