bossjock Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Wil op een 88cm Triax schotel een triple lnb-houder zetten voor ontvangst Astra 1, Hot Bird en....Sirius. Vraag ik me af wat is de beste multi lnb-houder. Is dat misschien dat gebogen stuk staal waar 4 individueel instelbare houders op zitten? Werkt dat lekker in de praktijk? VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB); Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.
Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Late reactie wellicht maar weet iemand waar deze lnb houders van/voor triax te koop zijn? [color:"blue"] wel via PM dan.. [/color]
M€®LïÑ Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 is dat ook mogelijk met een 60 cm schotel? en mischien dat iemand ook mijn per PM kan vertellen waar ik die houders kan bestellen Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Moderator Matchless Geplaatst: 19 juni 2004 Moderator Geplaatst: 19 juni 2004 ik denk dat je met drie lnb's op een 60 cm niet veel te zien zal zijn.60cm is al erg klein maar met drie van die signaalvangers wordt het nog moeilijker.die nemen gewoon teveel signaal weg. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Wat voor houder zit er nu op ? Is dat de single of duo orginele triax houder ? Koop dan gewoon een universele lnb houder voor 2 of 3 lnb's. Deze zijn fatsoenlijk in te stellen en heb je voor rond de 10 euro 3 lnb bevestigingen.. Ik stuur je via PM wel ff een winkel adresje.. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen