Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Een klein probleem, Als ik tv ga kijken met de skystar 2 dan loopt na 5 seconden het beeld vast. Maar ik kan dan gewoon nog alles doen in Mytheatre. Maar als ik dan op een ander kanaal klik gaat Mytheatre niet naar het andere kanaal. En als ik Mytheatre opnieuw opstart dan doet het beeld weer 5 tot 10 seconden en dan loopt het weer vast. Weet iemand hier een oplossing voor???? Alvast Bedankt Mijn configuratie bestaat uit het volgende. -p4 2,4 -Geforce 5200 -gigabyte mb -skystar 2 -MyTheatre 2.76 -Yankse 1.0.9.2 -En de goede softcam key
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Kijk eens in de task manager naar de performance van je CPU. Dus hoe hard je computer moet werken. Is die hoog, dan probeer het eens met een ander programma (bv. progdvb of alt dvb), of zorg ervoor dat je tijdens het kijken geen andere programma's draaien. Virusscanner tijdelijk uitschakelen bv.
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Als ik een ander programma gebruik zoals progdvb of alt dvb dan gaat het schokt het beeld. En na een tijdje loopt het dan ook vast. En ik heb voor de rest geen programma's op de achtergrond draaien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen