Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 hallo naar iedereen, ik zou algemene informatie willen hebben. Ik heb een nokia 9200 met noonemanit, een funcard en een mastera3. en gebruik chipcat om te programeren. Nu mijn vraag: wat ik heb begreep, is dat niet mogelijk met deze ontvanger naar sky (italians)en c+ (nederlands) kjiken is. wat soort ontvanger zou moeten kopen? iemand vertelde XSTREAM, is waar? en de ontvanger die zou moeten kopen, zou ik moeten its veranderen? en welke soort kaart? titanium? wat typt? en welke soort programma dat ik zou moeten gebruiken? Met wat ik nu heb is mogelijke nog steeds kanaal +Nederlands zien?- En heeft in dit moment zin om een nieuwe ontvanger te kopen? is niet dat over sommige maanden ook dit niet meer goed is en dan kan ik niet meer sky zien? sorry als ik van alles vraagt, bedank,en ik hoop om van sommige heldere antwoorden te hebben en niet te veel gecompliceerde (ik ben niet heel bekwaam in de tak). Bedankt iedereen PS, ALS IK MAG DIT NIET VRAGEN, WIL IEMAND MET MEE PM??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen