Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Omdat ik mijn TV niet kon bedienen met de dreambox (codes werken niet). Heb ik een JP1 kabeltje gemaakt om met het programma IR wat te experimenteren. Echter krijg ik de foutmelding dat de RDF niet kan worden gevonden. De code van de afstandsbediening is: OUKAOUK1 Ik heb wel andere dreambox RDF gevonden, maar als ik deze hernoem naar OUKAOUK1 dan krijg ik een foutmelding. Heeft iemand toevallig een goede RDF ??
mietde Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 ETPSTPS0 (Dreambox - 1k version).rdf OLVAOLV0 (Dreambox V2).rdf Dat zijn de 2 standaard rdf files. (zie bijlage). Overigens moet je dergelijke files niet zomaar gaan hernoemen. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Dat is helaas het probleem dit zijn bestanden voor de ETPSTPS0 en OLVAOLV0. Ik heb dan denk ik een nieuwe met OUKAOUK1
mietde Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Nou als die niet werken raad ik je dit te melden op het jp1 forum. En meteen de boel daar in de gaten te houden tot iemand er een rdf voor post. Of uit proberen te zoeken hoe je d'r zelf een kunt maken. Uiteindelijk zal het wel goed komen maar hoe lang je zult moeten wachten.... You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen