Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Hallo ng, ook ik wil graag een goldcard beschrijven. Met funcard geen probleem. Ik heb een Clanzers Minisdk en gebruik de Multiprog V0.1 TJ(TJ1965) software. Ik steek de goldcard erin, selekteer Gold card, kies ee en pic file en daarna program. Maar dan komt steeds 'selected pic not matching identified pic'. Ook als ik user defined card selekteer gebeurt dit. Suggesties ?
Gast Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 Hi, zou ik graag uitproberen maar MiniSDK 2.6 loopt bij mij vast, dat is onder Windows XP. Daarvoor heb ik nog geen oplossing gevonden. Suggesties ? Double Jack
Bigfoot Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Misschien zit er een afwijkende PIC op? Doe es een identeficatie...
Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Identificatie (met MultiProg TJ (TJ1965)) levert bij beide goldcards die ik heb telkens 'No card/EE found' op. Op de goldcards staat MSY MM GOLDCARD. Geen idee waarom: Identificatie is OK bij een fun5, fun6 en bij een piccard (PIC16F877+AT24C64) !!! Het liefste zou ik Minisdk 2.6 willen proberen. De programmer wordt op COM1 herkend, 'Clanzers Minisdk 2003 Firmware V2.1', maar als ik de optie 'Launch Minisdk application' kies en op Apply option druk, loopt het programma vast... Groeten, Double Jack
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen