Gast Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 Een kleine vraag betreffende dreamflash en image_root Als ik de orginele firmware in mijn Dreambox zet en dan dreamflash ga gebruiken.. kun je dan ook achteraf een map image_root aanmaken op je usb stick zoadat als je dreamflash ongedaan hebt gemaakt via image_root kan gaan werken ??? heeft iemand hier ervaring mee ?
Ome Merde Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 dat werkt volgens mij alleen in de Ronaldd-image zo, zeker weten doe ik het niet ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 ik draai nu als basis image eentje van Ronald, echter laat dreamflash zich hierop niet installeren.. en met image_root werkt het echt toppie bij mij ... maar om het leven wat makkelijker te maken is de optie van Flashwizzard wel handig dat ie meteen de settingslijst mee neemt naar een nieuw te installen image.. nu doe ik dat nog op basis van dreamedit ..en ja eigenlijk is dat een fluitje van een cent.. dus vandaar de vraag of dat allebij te combineren valt, danwel als flashwizzard niet goed bevalt over te stappen op image_root.. alleen het is wel vervelend om dan je basis image te moeten wisselen .. dus vandaar die vraag ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen