antony Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 heb net een multi schotel geplaatst met 3 lnb ale 3 gtest werken afzonderlijk allemaal goed maar nu zet ik er de diseq 1.0 tussen en dan heb ik niks meer moet je ergens wat instellen heb de zender lijst van pet 123 daar staan wel 32 posities op maar ja wat moet je er mee wie weet raad
goto Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 Denk dat je de settings voor een diseqcmotor in je Hummie hebt,op de site www.humaxsettings.nl staat er ook eentje voor de diseqc. In de Pet lijsten staat Astra 19oost op A en de rest op B,dus wel voor die 3de lnb in de Hummie ff de diseqc aanpassen. Menu...installation...service searching...antenna settings...diseqc input. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
antony Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Geplaatst: 19 juni 2004 ja dat heb ik gedaan ik heb de 3 lnb ook op toon burst B gezet en aternatieve ant op 3 maar geen beeld hotbird en astra gaan wel goed
antony Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Geplaatst: 19 juni 2004 tja dat was evn niet goed ga evn de nieuwe lijst proberen met de disqcswits settings
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen