Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Hoi, Staat er ergens (hier of ergens anders) een a tot z uitleg hoe je een usb stick mount (event. automatisch) en hoe je een image installeerd op de stick? Ik heb hier al rond gekeken maar volgens mij staat hier alles versplinterd in het forum. Bedankt, Houbie
Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 http://www.dreambox.net.au/tutorials.php hier staan meerdere tutors, usb 101 geeft aan hoe je een stick moet installen en er is er ook 1 die meerdere images op een stick uitlegt. suc6!
Gast bert@ne Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Hoi, Houbie,,,, Als het niet zo zeer gaat om te begrijpen hoe je je stick formateerd en mount, kan het ook anders, ( the simpel way). Kijk eens naar het programma flashwizard 2.0 , het programma kan je stick formateren en mounten. Als je geen kant en klare oplossing zocht en precies wilt weten hoe je het zelf kunt doen , kun je dat in de bijlage zelf proberen. bert,, 631707-hoe gebruik ik een usb stickvoor de dreambox.txt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen