Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 copperjet 800usb en HCCnet,wie weet wat ik hier voor moet instellen krijgt maar geen verbinding,wel het usb ledje en het ledje voor adsl branden maar ik kan niet het net op,onder in de taakbalk staat dan: een van de net werkm kabels is niet aan gesloten. Mvg Satz
Ome Merde Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 als het een usb-modem is, hoef je ook geen netwerkkabels aangesloten te hebben. kwestie van drivers en instellingen lijkt me. ik neem aan dat alles goed is aangesloten ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 ja alles goed aangesloten ,modem was oorspronkelijk voor tiscali ,maar ik heb bij allied data drivers en handleiding gedownload maar krijg geen verbinding,zal inderdaad een kwestie van instellingen zijn maar weet niet hoe en wat Mvg Satz
Ome Merde Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 VPI/VCI waarden goed staan ? via welke provider had je eerst Tiscali ? is dit hetzelfde als die van HCCNet ? merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 VPI = 8, VCI = 48 merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen