Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Is het mogenlijk om in een ontvanger met de orginele software bijv. de software van Zibi te laden met een serieele verbinding? Dus serieel en niet met een oslink. Groeten,
Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Bedankt voor het antwoord, Is het ook mogenlijk met het tooltje FlashCvt??
Pionewbie Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 M_Z raad zelfs het gebruik van FlashCVT aan. Kijk eens in dit topic Philips voor beginners - lees dit eerst ! . Hier vindt je ook links naar sites hoe het een en ander werkt.
Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Ik wil graag Discovery ontvangen daarom neem ik een abonement en wil ik toch maar de orginele software erin laten zitten. Is het nu mogenlijk om er een nieuwe zenderlijst in te laden zodat alles mooi op volgorde zit?
Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Met "alternatieve" software kan je de originele kaart ook gewoon gebruiken. Wel heb je dan veel meer mogelijkheden met je ontvanger.
Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Wat zijn dan de voordelen behalve een mooier menu met alternatieve software? welke software raad je aan om met de orginele kaart samen te werken? En is het toch mogenlijk om bij de orginele software een zenderlijst serieel in te laden?
Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Citaat: Wat zijn dan de voordelen behalve een mooier menu met alternatieve software? welke software raad je aan om met de orginele kaart samen te werken? Daar is hier op het forum genoeg over te lezen. Is ook een kwestie van persoonlijke smaak. Citaat: En is het toch mogenlijk om bij de orginele software een zenderlijst serieel in te laden? Jazeker, alleen wat voor nut heeft het als 80% op zwart staat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen