Metallex Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Wie kan mijn schotel komen uitrichten, wordt vergoed natuurlijk. Heb dit weekend een tweede lnb bijgezet voor het ontvangen van astra en hotbird. Uitgericht op hotbird en deze is ok maar op astra kan ik ontvangen tot 11xxx Mhz en daarboven niets meer dus geen nl zenders. Heb mijn ontvanger bij een vriend aangesloten die ook astra en hotbird ontvangt en daar werkt alles perfect. Wie kan mij helpen ? Woon in Heist Op Den Berg in de Prov Antwerpen.
D.Quijote Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 heb je wel een universiële lnb ?????, en hoe staan je settings in je decoder ??? gr. D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Metallex Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Geplaatst: 21 juni 2004 Die Lnb heb ik altijd gebruikt om astra te ontvangen, de nieuwe gebruik ik voor Hotbird. Mijn settings staan zoals bij mijn vriend waar mijn ontvanger perfect werkt. Als ik naar satellite settings ga krijg ik voor de Hotbird 80% kwaliteit en voor de astra zelfs 99% en ik kan ook bepaalde posten op de astra ontvangen maar boven 11xxx Mhz gaat het fout dan krijg ik "no or bad signal" en dus ook voor de nl zenders die op 125xx mhz liggen.
D.Quijote Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Heb je al geprobeerd de lnb's te wisselen, en hoe schakel je met een disecq of met gewoon twee kabels ???? gr. D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Metallex Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Geplaatst: 21 juni 2004 Zal ik ook eens proberen. Alvast bedankt voor de tips. Laat nog wel horen of het gelukt is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen