Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Het wordt tijd omdat het zo saai wordt op dit bord je kan nu kijken met je gold cardje en het is niet spannend meer , dus c+ doe er wat aan en misschien kan ik dan ook nog een beetje fun beleven op dit bord!!<BR>gr
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Probeer eens een Funkaart of een Silvercard, hier is nog uitdaging genoeg aan te beleven. Met name de silvercard (MOSC-cloning)!<P>Bij alles heb je wel eens "saaie" momenten (bv. het nederlands voetbal)!<P>C Ya,<BR>Lucky Star
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Mischien in Februari weer wat aktie. Maar ik verwacht er niet veel van.<P>Ik denk dat er maar een klein beetje bloed/zweet en tranen zal gaan vallen.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by janneman:<BR><STRONG>kan je dat een gw dat is knap hoor</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 ik heb mijn twijfel of de wisseling van kaarten door gaat als je hoord wat voor bedragen er mee gemoeid zijn.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 UHM weet niet of jullie dit news noemen.<BR>maar denk dat de heren in dit topic diep in winter slaap zijn ) want dat gw en fun kaartje geen ik weinig kans om volgende maand nog uptodate te zijn )<BR>de france en ook de nl c+ zijn lekker aan het klooien . zonder dat jullie er schijnbaar iets van merken . ga eens loggen mischien word het dan wat spannender<BR> <P>gr dj
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Meestal was het toch rond de kerstdagen of zo, dat er "wat" kaartjes uitvielen.???<BR>We zullen zien wat ze in petto hebben.
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Zoals Djaz al zei ...denk dat kerst dit jaar iets vroeger zal komen
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 ach beter een vroege kerst dan helemaal geen kerst hihi<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Weet iemand trouwens al of er ook een wijziging komt in het coderingssysteem bij de kaartwissel (SECA2), of is het alleen een wijziging van de PPAU en masterkey?<BR>In het laatste geval denk ik dat het effect maar zeer kort is.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Ik zou zeggen begin op dit moment een met loggen dan zie je welk effect het nu al heeft
fastlemmy Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 (SECA2), uhh hoezo *loggen) system error bij anaal+ denk ik (out of $$$$) sukkels zijn het....
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Tja...<P>Ook hier in NL zijn ze toch wel bezig.<P>Vorige week is m`n toch al bijna 2 jaar oude MK1 / ppua koppeltje netjes vervangen door C+ met een fonkel nieuwe.....<P>Alleen kreeg ik er een beetje vreemde PBM bij kado, allemaal 00 <P>Satwatcher heeft gelijk, zorg dat je je season of mosc uit de mottenballen haalt.<P>Groetjes,<BR> Erik.
Aanbevolen berichten