fastlemmy Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 ik hoop dat de season het nog aan kan tegen het einde van het jaar, dat hij wel het verschil ziet tussen (1) en (2)
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 geloven jullie nou echt dat ze met wat nieuws komen, ik denk het van niet hoor.<BR>SEca 2 zou denk ik met 1 maand al weer gekraakt zijn. En wat moet er dan met het irdeto en seca systeem wat er nu is gebeuren.<BR>Een kaart wisseling heeft al helemaal geen zin, dit zou alleen maar een duur grapje voor de consument zijn.<P>mvg, Sduck
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Ik denk het niet alleen ik weet het ook <P>En ja seca 2, als je het zo wilt noemen, zal inderdaad wel binnen no time weer gekraakt worden. Alleen..... zal het dan ook nog wel zo snel public worden
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Mja, ik denk het eik wel. Hoe sneller c+nl failliet is hoe beter imho .
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Zal lekker druk worden de volgende maand op de sites.<BR>Veel suc6 allemaal het wordt niet zo eenvoudig als de meesten denken.<P>GERARD
Vl29 Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ze zouden toch dit jaar ook nog gaan beginnen met PPV?<BR>zal wel rond de kerstdagen zijn neem ik aan...heb je weer wat te doen PPV event id's loggen ...<BR>kijken lukt waarschijnlijk sowieso wel Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 OK, op welke manier kan ik dan het beste eens gaan loggen? Ben namelijk erg nieuwsgierig... Alleen ben ik een beetje huiverig voor Season interfaces, omdat ik hiermee al een keer een digidoos heb opgeblazen, en voel er niet zo veel voor om dat opnieuw te doen. Welke stappen kan ik ondernemen om dit te voorkomen, en welke Season moet ik hebben, die ook past in een Aston CI module (dikte?)? Software kom ik zelf wel uit, denk ik, alleen ik wil niet mijn Humax vernielen met log-pogingen...
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Het lijkt wel of er hier een heleboel mensen voorkennis hebben? Zo ja, kan iemand dan eens wat specifieker zijn? Wat heeft C+ voor ons in petto? Gaat mijn Aston 1.05 waardeloos worden, of kan ik in ieder geval de NL zenders nog gewoon zien met mijn eigen canal digitaal kaart? In ieder geval heb ik (nog?) geen nieuwe PPUA en MK01 gekregen, en is mijn bestaande setje voor 0019 (nog?) gewoon actief...
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Voorkennis...nou niet direct maar als je aan het loggen bent, en dat doen sathobbyisten nu eenmaal veel, dan zie je gekke dingen voorbij komen en dan zie je ook dat er dingen gaan veranderen. Het is dan best wel grappig dat vele mensen dan direct roepen loopt zo vaart niet maar het is nu wel duidelijk dat er de komende maand best wel veel zal gaan veranderen voor vele mensen. Dat is toch leuk. Dat is hobby. Weer zwart beeld hebben en proberen het een en ander weer te ontrafelen.<P>Of de vraag of de Aston nog werkt. Ja wat moet je daar op zeggen. Denk het wel maar iedereen moet er wel terdege rekening mee houden dat de Aston CI seca simuleert en dus een niet door SECA zelf goedgekeurde CI is. Het zou theoretisch best wel zo kunnen zijn dat als er een bepaalde wijziging komt in de codering van Seca de Aston Ci's op zwart gaan. Dit zal dan natuurlijk weer via een update van de CI verholpen kunnen worden.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Er zijn op dit moment zoveel verhalen, die gaan van niets doen tot aan dat er kaarten op de markt komen die zogenaamd niet uit te lezen zijn en die bepaalde codes kunnen lezen die de gw niet kan lezen, of zoiets dergelijks<BR>Ik neem aan dat ze zomaar niet te cams buitenspel kunnen gaan zetten toch. Zo toch dan kan dat geanaal zooi een hoop probleempjes krijgen en de trouwe betalers ook.<P>Chris
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Hoezo een hoop gedonder krijgen met de betaalende abonnees.<BR>ff voor de goed order<BR>Canal p start in nl (analoog)<BR>Canal p introduseerd decoder (rtl4 etc)<BR>Canal p introduceerd digital Irdeto<BR>Canal p introduceerd digital Seca<P>Dus hoezo houden ze rekening met hun klanten.<BR>Als je de afgelopen 5 jaar het hele aanbod van Canal p NL hebt willen volgen heb je algouw twee ontavngers moeten kopen.<BR>Dus laat me niet lachen. Ze houden echt geen rekening met hun klanten. (Monopoli positie).<P>Overigens denk ik wel dat het mee zal vallen.<BR>Ik denk nog terug aan de d-2Mac tijd.<BR>Canel p Zweden etc. gingen over naar een dubbel key. <P>jhk
jws Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Vergeet ook de videocript 2 deco niet. Deze hebik toentertijd aangeschaft. Het zou volgens de dealer DE deco worden waar filmnet mee zou gaan decoderen. heb ik zeggen en schrijven 1 jaar plezier van gehad.<P>Daarna zwart==> overgegaan op digitaal.<P>Nee, rekening houden met de klanten doen ze zeker niet. Alleen met hun portomonaie houden ze rekening.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 He jongens wel even bij het topic blijven, dat is interessant genoeg.<BR>anders moet ik het topic sluiten.<P>groeten,<P>Zeeman.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Satwatcher:<BR><STRONG>Ik denk het niet alleen ik weet het ook <P>En ja seca 2, als je het zo wilt noemen, zal inderdaad wel binnen no time weer gekraakt worden. Alleen..... zal het dan ook nog wel zo snel public worden </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Het heeft 2 jaar geduurd voor dat seca eidelijk een keer public was, in malta kon ik het gewoon toen kopen voor FL 300,- een kaart. Gewoon maar even af wachten.
Aanbevolen berichten