tv_free Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Ben van ISP en netwerk veranderd. Dacht met mijn Speedtouch Home (ongetweakd) ook meteen verbinding te krijgen op Babyxl via Demon. Niet dus.. 1. Heeft iemand ervaring met het overstappen? Heb alles gedaan wat verwacht wordt maar geen suk6. 2. Omdat bij Demon een mac registratie word uitgevoerd en daarop een IP adres toegekend,, weet ik niet of ik nadat ik aangesloten ben, een router kan plaatsen. Advies iemand? Alvast bedankt Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
Wifi Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Kijk even op deze website: http://www.wintervorst.com/ hier staat hoe je de instellingen kunt veranderen. Let wel op dat de configuratie instellingen het volgende moeten zijn: Bij een DSL Express verbinding via BaByXL: VPI: 0 VCI: 34 Encapsulation protocol: RFC1483 LLC Bridged IP Ik hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt?
Theo50 Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Klopt voor het grootste deel Wifi, maar in mijn Sweex boekje staat VCI 35 . De rest is hetzelfde wat als wat jij schreef. Suc6 Theo50
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Klanten die switchen van Mxstream naar BBned/Babyxl en dezelfde modem willen blijven gebruiken, komt het voor dat ze wel sync hebben en op het avtivatiepagina van Babyxl komen maar na het activeren van t account geen sync meer hebben. Bij problemen in combinatie met het Alcatel Speedtouch home modem kunt je het onderstaande proberen. Dit is vereist voor een goede werking met het Babyxl/BBned netwerk. Een aantal Speedtouchmodems hebben een firmware upgrade nodig of een switchover van 'active' naar 'passive' Je kunt de firmware versie controleren door de modem rechtstreeks aan te sluiten op de PC en de volgende handeling te verrichten. Start de webbrowser en open het adres 10.0.0.138 Klik op upgrade in het menu Controleer wat er bij active software version staat, dit moet 3.28 of hoger zijn Je hoeft de firmware alleen te upgraden als de active software version lager is dan 3.28 Download de benodigde firmware speedtouch.nl speedtouch.nl/downloads/ wat ook kan is de Tool configurator, simpelweg t zet alle setting meteen goed: Babyxl 34 speedtouch.nl/downloads/Tiscali_home.exe BBned 35 speedtouch.nl/downloads/BBned_home.exe Voer de upgrade uit door dubbel te klikken op het gedownloade bestand. Start de webbrowser en open het adres 10.0.0.138 Klik op upgrade in het menu Controleer de active software version, dit moet een hoger versie nr zijn dan de passive software version. Indien het andersom is (de passive is hoger) klik dan op switchover zodat de passive software de active word. Succes Badre
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen