newbier Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Hallo, Ik heb een pc die onder NT draaid. Op deze pc heb ik een netwerkverbinding met een server Iedere keer als ik opstart en inlog gaat de pc de verbinding herstellen met de server. Maar nu moet ik iedere keer mijn wachtwoord intypen als ik de verbinding wil herstellen met de server. Is het ook mogelijk dit autoatisch te laten doen? Alvats bedank voor de hulp. Groeten Newbier
Edd Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Kan je niet een mapping maken met de settings. Selecteer network neighborhood > map networkdrive > geef pad like \\***\******$ > en even checken of je pasword mee kan nemen daar. >reconnect at logon. Ergens daar kan je ook user en password vastleggen. Heb zelf lang niet meer met nt gewerkt, hoop dat het lukt.
Gast Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Is de machine lid van een domein? Waarschijnlijk zal het op de volgende manier lukken: - Open regedit en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS NT/CURRENT VERSION/WINLOGON Pas hier de volgende waarden aan of voeg ze toe: (DWORD) AutoAdminLogon waarde: 1 (STRING) DefaultUserName waarde: <username> (STRING) DefaultDomainName waarde: <domein naam> (STRING) DefaultPassword waarde: <wachtwoord> Als dit gevuld is moet de machine automatisch inloggen bij het opstarten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen