NEO_X Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 kan ik een gebruikte hddformatteren als die al in de dreambox zit want ik heb geen pc tot mijn beschikking bedankt alvast voor de reacties het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Bigfoot Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Ja kan , er zit een format functie in. In sommige gevallen moet het via de PC trouwens, maar normaal moet het zo lukken.
NEO_X Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Geplaatst: 22 juni 2004 moet ie op cs of master het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Ome Merde Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 zet hem op master en je zit altijd save. merDe deze ruimte is te huur
NEO_X Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Geplaatst: 22 juni 2004 bedankt het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen