Gast Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Heeft iemand ervaringen met de Technisat Skystar 2 USB?
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 Weet echt niemand hier iets van? Lijkt me toch een zeer handige vorm, voor de niet knutselaars onder ons? Zou de usb variant het zelfde kunnen als zijn pci broertje, middels usb2? Gr Patrick
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 heb er een gehad. ja is weer terug waar ik hem gekocht had. mijn advies koop een goedkope barebone en zet hierin de pci kaart. heb ervaring gehele ek kunnen kijken in frankrijk op de tv. mijn ervaring is dus beslist niet goed met de usb versie als je dan toch een usb versie wilt hebben wacht dan tot medio september en koop een dec 4000 van hauppauge met een module. skystar
frico Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Ik had een pci kaart van skystar 2. Was er tevreden over maar wilde voor de laptop een usb versie hebben. Ik heb hem uit duitsland over laten komen, scheelt 70 euro met de prijs in nederland. Ik ben tevreden en doet alles wat de pci ook deed. gr Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen