Gast Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Wie was er gisteren ook in de Arena, en heeft foto's gemaakt. Graag link of pm's. Was erg goed!!. Metallica rocks.....
Zilverster Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 @pic-o-matic, "Metallica rocks..... ". Natuurlijk, ben ik met je eens alleen laat ik ze links liggen na hun proces tegen de providers. Nee, doe mij Dio of Iron Maiden dan maar, die doen niet moeilijk over copy right's en zeggen gewoon zelf van geef maar door, daar kan ik meer respect voor hebben. Des al niet te min had ook ik Metallica natuurlijk best wel willen zien. Ik ben zelf net naar Lichtenvoorde geweest naar het Arrow Rock festival en had hier ook al een oproep geplaatst of er meer mensen geweest waren om evt. wat ervaring uit te wisselen, maar geen enkele RE. 1 Juli ga ik naar Toto en ben wel benieuwd of daar dus ook mensen naar toe gaan en wat de foto's betreft van de door jou gestelde vraag, ik zal eens kijken wat ik kan doen, kan natuurlijk niets beloven, gr. Zilverster. PS >Laten we blijven rocken< You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Op Metall-fan zullen de foto's wel komen. Die knaap heeft over het algemeen best veel foto's (nu staat er Chigago van januari)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen