Gast Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Hallo, Ik heb een settingslijst van pet123 in mijn Humax gedownload en mijn funcard opnieuw geprogrameerd. Maar het probleem is dat ik voor 10 seconde beeld krijgt en daarna gaat het beeld weg. Als ik dan eentje naar beneden en weer terug gaat, dan krijg ik weer voor 10 seconde beeld en daarna gaat het weer weg. En zo blijft het de hele tijd gaan. De foutmelding dat ik krijg ik als volgt: 0602 - not running or scrambled. Ik heb de funcard met de files van Boris, Satkoos en gwen geprogrammeerd, maar geen elke dat het probleem oplost. Vandaar dat ik voor hulp vraagt om mijn probleem uit de wereld te helpen. Jazz
rlckring Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Ik kan me herinneren dat er in de pet123 settinglijsten nogal eens dubbele stations met andere naam in staan. Daar had ik op m'n Hyundai ook problemen mee. Volgens mij moet een andere settinglijst helpen!
Gast Geplaatst: 27 mei 2002 Geplaatst: 27 mei 2002 draai ook met pet en boris op humax loopt als een klokje!!!!!
Aanbevolen berichten