Ron Geplaatst: 24 juni 2004 Geplaatst: 24 juni 2004 Weet iemand hoe ik een image (of vob files) kan checken op DVD compabilitiet? Ik heb nu af en toe het probleem dat een kant en klare image release wel op een PC speelt, maar niet op de DVD speler, terwijl die toch alles slikt. Is er een programma waarmee je een DVD net zoals bij CD's de compabiliteit (red book, orange book enz.) kunt controleren? Ik wil de image met clone drive mounten en dan controleren. Tox.
SmuttiO Geplaatst: 24 juni 2004 Geplaatst: 24 juni 2004 Volgens mij is Nero (de oude versie zowiezo) vrij kritisch hierin. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
marco24 Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 nou heb ik hier slechtere ervaringen met de 5.5.10.xx versies van nero die speelden niet in mijn philips met de optie video dvd met versie 6.3 daar in tegen gaat het wel goed speelt wel weer in de philips
Ron Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Geplaatst: 26 juni 2004 Daar heb ik allemaal niets aan. Ik wil een bestaande image file controleren op DVD compabiliteit voodat ik die op DVD brand. Tox.
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Tox, ik brand het altijd eerst op een rewritable. Is deze dan ok dan gooi ik hem pas op een normale.
Bart Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Het vervelende bij sommige DVD spelers is dat het branden zelf ook van invloed is. Het niet afspelen hoeft niet aan de image of VOB files te liggen. Sowieso begrijp ik je opmerking niet dat je DVD speler alles vreet wanneer tegelijkertijd je probleem is dat 'ie niet al je DVD's pakt? Maar kijk op Videohelp onder authoring. Daar staan tips om een zo groot mogelijke kans te hebben dat je DVD ook echt werkt. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Ron Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Geplaatst: 27 juni 2004 Mijn DVD speler vreet normaal alles. Slechts een hele enkele keer kan hij een zelf gefikte DVD niet afspelen en dat gebeurt altijd bij een van het internet gedownloade image. Vandaar dat ik die graag eerst zou willen testen. Tox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen