Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Hoi, Ik ben net (hydra 1.08) een uur bezig geweest om te proberen om naast de defaultcam (bijv radegast) een andere cam in te stellen voor een specifieke zender (bijv freex-tv cam voor free-x zender). Dat is me niet gelukt Ik zal wel erg dom zijn, maar misschien kan iemand mij even verlichten en vertellen hoe dat moet? Als ik de cam verander dan is dat gelijk voor alle zenders en ik kan maar niet vinden hoe ik de cam per zender kan wijzigen. Alvast bedankt. Groetjes, Ronald
dAF2000 Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Ja, da's niet gebruikersvriendelijk gemaakt. Zo uit m'n hoofd want ik zit niet thuis: de cam kiezen, op OK klikken, dan achter de zender de button aanklikken (die "lock" ofzo). Je ziet dan dat de emu achter de zender verandert. En daarna weer je originele emu kiezen. Erg omslachtig ja...
Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Wederom bedankt David Het is al gelukt inderdaad, maar het werkt precies andersom als ik verwacht had (met stick en unstick). Groetjes, Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen