Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Ik vraag me al enige tijd waarom ik de files van m@ch m.b.v. ***geen-reclame*** niet op mijn funcard krijg. Met name de Eeprom niet. Files van M@ngo weer wel. Screenshot bijgevoegd. Let op het lege vak van de eeprom terwijl de file wel is geladen.
prutsie Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Eh, welke eeprom wil je schrijven. Het vakje voor de externe eeprom is namelijk NIET aangevinkt. Als de file die jij wilt bakken van de externe eeprom gebruik maakt zal die dus niet worden geschreven. De interne eeprom is dan vaak leeg en zal dus vol met break ins (FF) staan. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Ja, maar het is hetzelfde probleem als ik hem wel aanvink. Hier voor de screenshot was ik het even vergeten.
Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 En als ik dan de files van M@ngo gebruik werkt het allemaal wel. Maar die van M@ngo worden niet zo vaak geupdate als die van M@ch vandaar. Zie screenshot.
prutsie Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Hmmm, dan zal het aan de files liggen waarschijnlijk. Ik heb geen ***geen-reclame***, dus gebruik ik de software ook nooit. Er zijn meestal echter verschillende files. 1/ Flash en interne eeprom in 1 file. De tweede file voor de externe eeprom. 2/ Flash een file. Interne eeprom een file. Externe eeprom een file. Ik denk dat hier het ergens verkeerd gaat. De ene file is gewoon anders van opzet dan de andere. Wat je natuurlijk het beste kan doen is zelf de keys aanpassen als je eenmaal een werkende file hebt. ben je verzekerd van een werkend geheel :-) succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Welk programma kan ik dan het beste gebruiken voor het bewerken van de keys van al bestaande files?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen