Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Hoi, Deze 2 kwam ik vandaag tegen, denk dat hier de nano fix in zit.. maar mijn italiaans is te slecht om dit te garanderen.. Mensen met OSLINK proberen maar, mensen met FLASHCVT look out!!! Mzzl.. Fire 636230-6072_OF_by_P8t4_ppv_fix_S2_Sky_rev2 [FilesCenter].zip
Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Heb firmware er in zitten en werkt prima hier.. alleen moet ik nog op zoek naar een nieuwe kanalenlijst die weer een beetje up to date is Groetjes Satje06
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 je kunt er toch gewoon je eigen kanalenlijst inzetten met de service card
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 zo de FW er net ingezet en de sky fix werkt weer perfect, de fw is precies hetzelfde als die van Jay, alleen hij is in het italiaans, zal wel niet lang duren voor Jay met de aangepaste versie komt.
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 net even verder getest en de polsat is ook weer Auto Update
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen