Gast Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 Als ik op mijn strong 6355 met MR 1081 een update van de key met remote controler wil doen kan ik de hex keys invoeren maar als ze dan allemaal zijn ingevoerd dan staat alles op nul en kan ik allen maar save kiezen en komt de hele key met 00 00 00 00 ect
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 eerst set default key doen (op een vrije zender staand) dan de box uit en weer aan daarna pas de dingetjes wijzigen... als de ca-system-id's door elkaar gehusseld staan kan het voorkomen dat de keys niet opgeslagen worden op de correcte plaats... dus set default key. cheers Get Back The Beatles
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Ik heb het geprobeerd maar geen resultaat hij blijft 00 00 aangeven nadat ik de keys invoer ik heb al meerdere mr geprobeerd bij allemaal hetzelfde resultaat, ook kan mijn org s2 kaart niet updaten!!!
Fredo Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 sandman maak een stappen plan zodat we kunnen zien wat je doet en je dan kunnen advizeren Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Ok ik ga naar het menu van de cam doe set defaut key dan schakel ik de rec uit en aan dan naar een fta zender dan naar het menu setup edit caskey dan nagravision dan de indent kiezen dan de key kiezen die ik wil veranderen die verander ik bij de laatse key komt er te staan wat er veranderd is en of ik het wil saven maar dat zijn dan allemaal 00 00 00 00 00
Fredo Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Citaat: Ok ik ga naar het menu van de cam doe set defaut key dan schakel ik de rec uit en aan dan naar een fta zender dan naar het menu setup edit caskey dan nagravision dan de indent kiezen dan de key kiezen die ik wil veranderen die verander ik bij de laatse key komt er te staan wat er veranderd is en of ik het wil saven maar dat zijn dan allemaal 00 00 00 00 00 eerst fta graag dat scheeld de nagra laten voor wat het is ook dat scheeld die nullen dat is niet goed daar moet je nummers hebben staan Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Gewoon even de volledige 1081 versie vernieuwen,en dan zal het wel lukken
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 Nou ik heb alle stappen doorlopen maar het gaat nog steeds niet , ik heb zelfs de nieuwe versie erop mr 101 staan nu maar het gaat nog niet elke keer kom ie op nullen te staan zou dit door het type ontvanger komen ik heb een strong 6355, of een andere instelling in het cam menu mischien.
realist Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 @sandman, Ik ken jouw ontvanger niet, maar wat mij opvalt is dat je de hex. keys (2 cijfers) kunt invoeren. Of bedoel je toch de dec. keys (3 cijfers) ? Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 nou ik heb nu alles geprobeerd ik weet niet waarom ik het niet kan veranderen. ik voor de drie cijfer code in maar alles blijft op 00 00 00 00 00 00 00 terug komen
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Ik heb daar als leek ook mee gekloot. Wat je moet doen is: 3 cijfers invoeren, bevestigen, de volgende, bevestigen etc. typ je alles door blijven er altijd nullen staan (bij mij dan tenminste).
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Ik ben er al achter ik heb gisteren mijn cam meegenomen naar een kennis met een andere type strong en daar doet ie het wel.dus het ligt aan de strong versie 6355
Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik heb het probleem opgelost, ik heb een upgrade van de firmware gedaan via de sat en daarna werkte het gewoon en moet je nu naar iedere 3 cijfers op ok drukken.
Fredo Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 en vergeet daarna niet te saven anders ben je de volgende keer alles weer kwijt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen