Ga naar inhoud


[Strong] geen beeld ned 1,2,3,met Sattracker v1.3 Beta EMU


Gast Ballspeed

Aanbevolen berichten

hoi ik heb geen beeld op ned 1,2,3,wel rtl 4 en 5 met Sattracker v1.3 Beta EMU + Settings Strong 8000 Sattracker v1.3 EMU Astra -HotBird (Rebel-Friendlyguy) mis ik iets hoe los ik dit probleem op heb heb geupload met srt 8000 loader

 

strong8100

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben inmiddels teruggegaan naar sattracker 1.2.

Regelamtig beelduitval op een aantal kanalen.

Heb ook nog geen echte voordelen gezien bij sattracker 1.3, behoudens dan, de aanpassingen in de emu.

 

Hebben anderen wel de voordelen gevonden in sattracker 1.3.

Zo ja, welke dan

 

 

gr, john.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je 1.2 of 1.3 emu gebruikt in combinatie met je canal+ card dan werkt het niet. de kanalen moeten inderdaad op irdeto staan en je abo-card eruit, Dan werkt het als een speer, zapt prima. Als je alleen Astra gebruikt zijn de uitbreidingen beperkt. In combinatie met andere véél meer.

succes

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok begrijp ik heb hem er ook niet in alleen heb geen beeld alleen rtl4 en 5 thats it meer niet van de nederlandse zenders moet daar eerst 1 oplossing voor hebben 1.2 werkt prima maar 1.3 niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je alle instellingen goed staan voor je receiver, gebruik je de juiste satellietinstellingen in menu. Kijk of die allemaal goed staan. Anders moet je misschien eens proberen opnieuw te patchen, startend vanuit V20.

Zijn er kanalen die wel werken trouwens?

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...