Gast Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 Beste vrienden,van Sat 4all.com en zeker Jozef - Frans en Zorba.(hebben reeds geantwoord op mijn vorige vraag ,met dank Mijn vraag van vrijdag laats leden was onvolledig Sorry,(beginneling) Ik heb een Mastera 3 - PC met Windows 98. Paarse Funkaart wordt mij volgende week bezorgd? Mijn vraag was wat moet ik nu doen,verkoper heeft mij wel gezegd prog.Chip Cat 2.3 - 5in1 Mijn satellite ontvanger is een HUMAX 5400 Z Ik dank u bij voorbaat voor de te nemen moeite en groet jullie, Hoogachting Seinedregor.
Gast Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 Als je deze vraag ook zo had gesteld in je eerdere posting had je ook een iets beter antwoord gekregen. Welnu, ik neem aan dat je alles heb aangesloten, maar dat je nog niet over kaartjes beschikt. Je zou om te beginnen even naar de site van Duwgati kunnen gaan en daar de superieure uitleg over de verschillende kaarten te bestuderen. Vervolgens kijk je ook even in het softwarearchief welke tools er allemaal zijn om de verschillende kaartjes te proggen en de wijze waarop dat soms moet geschieden, afhankelijk van de gebruikte progger in combinatie met de gebruikte software. Je krijg op deze site ook aardig inzicht hoe e.e.a. werkt en je kennis wordt hiermee enorm verrijkt. Dartie
Aanbevolen berichten