Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie o wie kan mij helpen? Ik heb een roze jupiter-atmel funcard en een mastera II om files 90s8515 en 24c64 in te lezen. Ik zet normaal gesporken mijn mastera altijd op 4 edn dan op 1 en leest hij alles in. Ik heb waarschijnlijk nu een verkeerde file gedownload want mijn mastera wil niet meer oplichten op 4. Hij licht alleen nog maar op 3. Daar heb ik dus niets aan en vraagt me om hem op 2 te zetten. Hoe krijg ik mijn kaartje weer op de juiste manier ingelezen. Ik heb de kaart ook gerased maar dat helpt niets.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,

Bert

Geplaatst:

Als hij om stand 2 vraagt dan denkt hij dat het een goldcard is. PRobeer hem eens op stand 2 en dan erasen.

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Geplaatst:

@bevers

Standen zijn goed, stand 4 en dan wissen. Let je er wel even op dat het chippie OMHOOG de programmer in moet?

Werkt het niet? Probeer een ander programma/computer, probeer de funcard eens uit te lezen ipv van te writen. Werkt dat wel?

Trouwens die "oplichtende puntjes" moet je niks op uit doen want in stand 4 staat hij bij mij ook uit.

@Hemant

Goldcard stand 2? Ik trek altijd even de stekker van de voeding eruit en dan er weer in. Dan staat de mastera 2 namelijk in goldcard stand. Dat trouwens ter zijde, hier is sprake van een funcard en dat die heeft alleen stand 4 en 1 nodig.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.