Gast Geplaatst: 13 april 2000 Geplaatst: 13 april 2000 Ik gebruik Setedit 3.15/3.17 .Wanneer ik in DVB mode na een<BR>verandering of zelfs geen verandering de lijst opsla onder *.new en<BR>deze vervolgens oproep dan is bij ieder kanaal de frequentie verandert.<BR>De andere settings zijn hetzelfde gebleven.<BR>Weet iemand hoe dit komt en wat je er aan kunt doen<P>Thanks<P>Ton.
Bart Geplaatst: 17 april 2000 Geplaatst: 17 april 2000 Toch fijn dat er nog mensen zo openlijk voor uit durven te komen dat ze te beroerd zijn om 29,-DM te betalen voor een bruikbaar stukje software > Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 18 april 2000 Geplaatst: 18 april 2000 Hier een mail<BR>adres ik probeer<BR>je de goede dan<BR>wel over te maken<BR>sylvesterp@pandora.be<BR>wel even een korte<BR>uitleg waar het over gaat<BR>dan weet ik voldoende<BR>ik werd ook langs deze<BR>weg ge holpen dus kan het<BR>geen kwaat als je een ander<BR>hulp verleend.
Bart Geplaatst: 21 april 2000 Geplaatst: 21 april 2000 Hallo Sylvester,<P>jouw zeer cryptische berichtje is nogal cryptisch..............<P>Ter info op <A HREF="http://www.setedit.de" TARGET=_blank>www.setedit.de</A> even kijken hoe je setedit kunt registreren om frequentie verschuivingen te voorkomen Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 9 mei 2000 Geplaatst: 9 mei 2000 Halo Bart<P>je zal wel critisch bedoelen<BR>maar ja dat was het.<BR>voor mij blijft Nokia NR 1.<BR>Dat was het.
Aanbevolen berichten