Ga naar inhoud


Scart switching


Gast GirlPower

Aanbevolen berichten

Ik gebruikt een auto scart switch om mijn twee sat ontvangers,dvd,etc te schakelen naar mijn ene rgb-scart op mijn tv. Nu het probleem : Als de dreambox iets gaat opnemen en ik zit iets anders te kijken dan switched de dreambox toch zijn scart aan en kijk ik ineens naar de dreambox. Heel vervelend.

 

Nu heb ik al even gezocht hier in het forum en wel wat threads gevonden maar meestal was de optie om pin 8 uit de scart te halen of handmatig te switchen, allebei geen (goede) oplossing voor mij. Kan er niet een instelling komen dat de dreambox alleen de scart switched bij kijken cq afspelen en niet bij opnemen ? Andere opties iemand ?

 

Wouter

Link naar reactie
Delen op andere sites


hmm weet niet of het helpt ...maar misschien als je de optie "auto VCR switching in menu\system settings\A/V settings uit zet ?

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip, maar die optie staat uit. Die lijkt ook alleen iets te doen met het auto switchen van een videorecorder op de vcr scart ingang.

 

Wouter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...