Ga naar inhoud


[ET9000] Nokia DVB2000 timer/video problemen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb een tijdje terug meerdere timers ingesteld voor de video, sindsdien kom ik niet meer in het menu. Als ik menu 5 druk, wordt de nokia gereset. Wie o wie kan mij vertellen wat ik moet doen<BR>Dit heb ik reeds zelf gedaan;<BR>Compleet nieuwe dvb2000 versie geladen en nokia verschillende keren gecleard (erase door de 3 knoppen standby, omhoog en omlaag tegelijk ingedrukt te houden). Alles moet ik dan opnieuw instellen maar de timer ho maar.<P>Bij voorbaat dank,<BR>Mard<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry Teebee,<P>Gezien de tijdstip van het posten, kan ik nu niet echt zeggen dat ik slaap had. Ik zal voortaan beter opletten.<P>Groet,<BR>Mard<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook een vraag over de timer/video van dvb 2000<P>Wat kan ik er eigenlijk mee doen als ik wat instel in dat menutje dan gebeurd er niks het enige is dat ik de decoder automtisch in de standby stand kan laten gaan<P>Wie weet het antwoord???<P>Mail anders even naar bin.jer@12move.nl<P>ALVAST BEDANKT!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook een vraag over de timer/video van dvb 2000<P>Wat kan ik er eigenlijk mee doen als ik wat instel in dat menutje dan gebeurd er niks het enige is dat ik de decoder automtisch in de standby stand kan laten gaan<P>Wie weet het antwoord???<P>Mail anders even naar bin.jer@12move.nl<P>ALVAST BEDANKT!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bin-J,<P>Je kunt er meer mee doen;<BR>Je kunt een aantal timers instellen wanneer de decoder aangaat en weer uit moet gaan en op welk kanaal. Dit is uiteraard harstikke handig als je wat wilt opnemen; timer sateliet; timer video en het programma wordt netjes opgenomen. Helaas heb ik iets gedaan, waardoor ik dus niet meer in het menu kom.<P>Groeten,<BR>Mard<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me duidelijk:<BR>Stel de timer van je sat-ontvanger in, stel de timer van je video in en wie weet neemt-ie je favoriete voetbalwedstrijd wel op.<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het probleem met die timer ik heb juist hetzelfde probleem,Als ik op menu toets 5 druk wordt de Nokia ook gereset Wie kan ons helpen??<BR> Alvast bedankt!!<P><BR> Clarke 1<BR><P>------------------<BR>clarke

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...