Ga naar inhoud


Dreambox


Gast

Aanbevolen berichten

Hi iedereen Wie kan mij helpen? Ik heb Dreambox

heb nieuwe software geinstalleerd en bij EDU heb ik wat gewijzigd maar toch kan ik geen nederlandse zenders ontvangen.

Ik heb ronalds image EDU heb ik op alle posities geprobeerd.

 

Heb geen HDD en geen netwerkverbinding

Ik kan wel niet gecodeerde senders ontvangen

heb vaste schotel gericht op Astra

graag help anders kom ik niet uit

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
regel 6. Wees duidelijk met jouw vraagstelling en bevestig nadien het resultaat.

Onderwerpen plaatsen in de aard van "snel leren", "wat is er aan het gebeuren", "och", "kweetniet", "funcard", "ombouwen", "de eerste keer" of "is dit wat" slaan nergens op en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in het onderwerp dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Nokia 9500" is beter als enkel "Nokia" in het onderwerp te vermelden want dan zal iemand die geen kennis heeft over de voeding van een Nokia dit bericht niet meer (hoeven) lezen om er achter te komen waar het bericht over gaat. Daardoor blijft het board lekker snel en vooral overzichtelijk.

 

Zo is het even belangrijk om, eens de voorgestelde oplossing met succes te hebben toegepast, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te melden.

 

staan de goeie keys er wel in ?? en op welke emu heb je hem staan ?

etc etc.

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo te lezen gaat het hier om een configuratie zonder kaart (anders had je wel beeld gehad). als ik het nog een tweede keer lees stel jij de meest foute vraag van sat4all en je hebt de zoekmachine en/of de FAQ-database niet gelezen.

 

en je onderwerp is ook niet goed ...

 

reden genoeg om deze te sluiten ...

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...