Ga naar inhoud


[ET9000] Nokia vraag kanaallijst


Gast

Aanbevolen berichten

waar kan ik die setting lijst voor mijn <BR>dvb 2000 [nokia9200]vandaan halen.<BR>is het makkelijk om die kanaal lijsten er in te zetten.<BR>ik heb er een kabel voor gehaald,maar ik <BR>weet nog niet veel erover.<BR>ik heb hier en daar gekeken ,maar kon niet <BR>veel vinden.<BR>ik begrijp dat ik die channel list kant en<BR>klaar en alles netjes bijelkaar kan downloaden.<BR>remco<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou ik krij die lijst er niet in.<BR>ik krijg de melding mediamaster does not respond on serial.<BR>2 a 3 versies dvb edit geprobeerd de snelhied<BR>van het progr aangepast.<BR>stekker in en uit,de cable besta uit 2 vrouw-<BR>tjes.<BR>wat zou er nou loos zijn.v1.73.2 dat is mijn<BR>dvb 2000 versie .<BR>weet iemand wat??<BR>remco<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Ten eerste, gebruik je een Null Modem kabel?<BR>Een seriele verlengkabel werkt niet.<P>Staat de COM snelheid van DVB2000 op 38400 baud? "Guide/9/A/6".<P>Staat de snelheid in DVBedit ook op 38400 baud? "File/Preferences".<P>Als je aan deze eisen voldoet zou het probleemloos moeten werken.<P>Ik heb verschillende mm9500's gehad en nooit een probleem.<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een andere gevonden,dankun je je eigen <BR>lijst samenstellen.<BR>en dan downloaden,perfect en up to date? <A HREF="http://www.dxandy.de/" TARGET=_blank>www.dxandy.de/</A> <BR>op de witte balk,de rest wijst vanzelf.<BR>bedankt in ieder geval.<BR>remco viking.devil@wanadoo.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee tof van je prima alleen 1 probleem.<BR>waar kan ik die setting lijst krijgen,die <BR>werkt op dvb edit??<BR>ik had er 1 maar die pakt hij niet.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...