Ga naar inhoud


[Nokia 9200] Nokia 9200 Dr. Overflow mogelijk???


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een nokia 9200 met de origenele software FTA 2.3<BR>Nu wilde ik graag d.m.v een null-modem kabel kanalenlijsten in de ontvanger laden en ook Dr. Overflow erin laden en updaten.<BR>Nu heb ik een paar vragen hierover:<BR> <BR>Is het mogelijk dat ik kanalenlijsten in de ontvanger kan laden en lezen?<BR>Ik heb achterop de ontvanger wel een seriele aansluiting zitten!!!<BR> <BR>Kan ik ook Dr Overflow nemen op de ontvanger?<BR>(ik gebruik nu dus FTA 2.3 software)<BR> <BR>Of ben ik hier een apparaat voor nodig?<BR>Ik heb gehoord dat je dan een BDM Interface nodig bent, is dit waar?<BR> <BR>Hoe moet ik dit doen (want ik mag graag zelf dingen aanpassen)???<BR> <BR>ALVAST BEDANKT!!!<P>Groetjes,<BR>Bin-Joachim de Vries<BR>bin.jer@12move.nl<BR> <BR> <BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan, als je de juiste bootloader (b2.0uns) in je ontvanger hebt, hiervoor heb je een bdm interface nodig. Dit is een éénmalige update, en kan je beter laten doen door een satelliet-speciaalzaak. (mag niet meer kosten dan fl. 50,-)Hierna kun je met een seriele kabel, de dr. overflow versie er in zetten die je wilt en ook telkens een nieuwe kanaallijst. Met de juiste software is het een makkie, en je zal er geen spijt van hebben.<BR>Succes.<p>[This message has been edited by harry (edited 10 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...