frico Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Hallo satvrienden, Ik wil even vragen omtrent mijn usals settings. Wanneer ik de LONGITUDE op 5,2 Oost zet en de LATITUDE op 55 N zet dan heb ik op 42 Oost een signaal van 81 %. Wanneer ik dan naar 5 West ga draaien dan komt er geen signaal. Wanneer ik dan de LONGITUDE op 4,1 Oost zet en de LATITUDE op 55 N zet dan heb ik op 5 West een signaal van 71 %. Draai ik dan weer terug naar 42 Oost dan is daar geen signaal meer. Ik wil graag weten wat ik moet veranderen. Ik dacht zelf na al het lezen dat ik dan de motor om zijn as moet gaan draaien. Graag jullie reacties. Als ik mijn schotel wil stellen moet ik namelijk uit het raam klimmem, door de dakgoot, tv mee en satelietontvanger mee, en dan kan ik stellen. vr gr edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Citaat: Name Region Subregion Latitude Longitude Elevation Delft Zuid-Holland ? 52.000 4.367 -2 m Das heel wat anders dan 55N
Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 De instellingen die je opgeeft kloppen niet voor Delft.De lattitude zal zo rond de 52 zitten en de longitude 4.7 of zoiets schat ik dat zal je dus eerst anders moeten instellen.Dan de lattitude op de motor die moet ook op de lattitude voor Delft ingesteld staan.Kijk ff op www.maporama.com om de exacte lattitude en longitude voor delft te vinden en vul deze gegevens in dan staat dat in ieder geval o.k. Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen