Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Ik wilde jullie even attent maken op een handige tool. Misschien ten overvloede of dat het hier inmiddels al een keer is genoemd cq besproken. Het gaat om het programma FRESH UI . Er is een gratis versie van te downloaden. Het is een tweaking tool. Hiermee kun je dus je PC geheel naar eigen hand zetten. Voordeel is dat je deze settings opslaat en zo dus diverse settings kunt maken. Waarvoor zou ik niet weten maar het is dus mogelijk. Bijv. elke keer bij het opstarten van je PC gooit ie gelijk even je Internetgeschiedenis leeg, verwijdert ie Cookies, gooit internetafbeeldingen weg. Dat soort dingen, maar niet alleen voor je internet toepassingen maar voor je complete PC. Totaan het register toe kun je settings maken. Als je hier geen kaas van hebt gegeten kun je beter van het registersettings af blijven. Kortom je kunt dus bijna alles naar je hand zetten. Aangezien ik hier al een paar keer op m'n donder heb gehad, voor het plaatsen van links naar 'commerciele' instellingen of het noemen van bedrijfsnamen, laat ik dat nu maar achterwege. Mopcht je het willen weten stuur dan een PM.
Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Als je fresh intikt bij www.alltheweb.com staat ie bijna boven aan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen