guykers Geplaatst: 19 juli 2004 Geplaatst: 19 juli 2004 in de FAQ staat nog een leuke truuk: vraag Citaat: Moet ik kosten gaan betalen wanneer ik de Mantelovereenkomst accepteer? antwoordt: Citaat: Het tekenen van de Mantelovereenkomst brengt geen extra kosten met zich mee. let op het woordt extra De kleine letters van de bank staat hier dus groot. voor het tekenen van de mantelovereenkomst hoef je niet te betalen, om van de overeenkomst gebruik te maken dus wel. maw Zij geven dus een ontwijkend antwoord in hun eigen faq nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
droompje Geplaatst: 19 juli 2004 Geplaatst: 19 juli 2004 aab onvriendelijk? het hangt bij iedere bank(kantoor) van het personeel af. in basis is geen enkele bank onvriendelijk en vlgs mij ging het topick over internetbankieren, dan kom je uberhaupt een bankkantoor bijna niet meer binnen en is dus een vergelijking van de aangeboden en de gewenste functionaliteiten tegen de bijbehorende kosten het belangrijkste. Ik zou als ik jou was eens een klachtenbrief schrijven aan aab met daarin aangegeven waarom je zo ontevreden bent. Wie weet zal dit een deel van je grieven oplossen. Klanttevredenheid is zoals bij iedere bank één van de kritrische succesfactoren. En wie weet lucht het op. Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen